Utkast: Jan. 28, 2012

Jag sitter på golvet och tittar på min fina kusin som sover lite eftermiddag i soffan. Hade inte varit sen om jag inte visste hur jag blir av eftermiddagsnÄppar. Som en zombie, och arg. En arg zombie.
Det blev en kort kväl ute igår, vi mötte upp Malou med HELA Rena Rama på Riche- drack lite GJ och gick hem. Desto mer energi imorse dock, lyxfrukost massor med kaffe och en lång tur på stan. Nu ska jag hoppa in i duschen, sätta på musiken och ladda med bubbel. För ikväll drar vi hem till Riche, fast idag för mat.
Rena Rama som jag och Dennis var och såg på Göta Källare här på Söder i Onsdags har sin nästa spelning den 10 Februari, Fredag. Ni vill inte missa dom här. Och gullisarna Rasmus och Malou från videon kan säkert bjuda på en kram och en autograf efter om man frågar snällt .
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0