Home

Jag brukar skriva början på mina inlägg med något jag anser vara lite roligt. Jag tar för det mesta bort det och trycker in en klassisk jävla outfit bild. Nu funkar inte riktigt bildöverföringen här va och låt hållas för bilder kommer. Istället kan jag berätta om min dag.
Min dag idag har varit relativt bra, och som sagt, jag anser mig sjjälv, inte bara vara en rolig människa men också ganska snäll. Ibland, och tills ikväll.
Kl är 18:08 och jag går från jobbet, tittar på klockan och börjar småspringa mot gymmet.
Jag snubblar in i receptionsdisken och ser att klockan är 18:11
"Jag har sprungit hela vägen och är så uppvärmd man kan bli, kan jag snälla få sällskapa mina vänner på Cardiocore klassen där nere?"
Den innan så gulliga tjejen svarar:
Oj.. cardiocore började ju för 1 minut sen.. Hmm.. Ja, alltså, vi stänger ju för anmälning en minut innan passet börjar för dom som är i tid för sin träning"
-I tid för sin träning??
Jag betalar halva min lön varje månad för att få träna på kungliga Daniels exklusiva superfancy gym och jag är 1 minut sen, EN GÅNG?!
När jag kommer hem sen, har jag ändå lugnat ner mig lite. Går för att sätta på TV:n , fungerar inte.
tar ett djupt andetag och efter att ha väntat hos Telia i 23 minuter kommer ja fram till en Erik PasaNåntigwhatever
och han förklarar för mig, att tyvärr Sanna så är det inte boxen det är fel på, utan tyvärr din gamla Dantax Tv.
Jag har börjat inse att de människor som inte vill hjälpa mig, kan heller inte hjälpa mig.
Jag lägger på, och startar om min box. Som jag gärna vill få sagt återigen är från Telia.
Denna box från telia är nu avstäng och påslagen igen, jag drar ut lite sladdar vilka jag inte har namnet på, och sätter i dom igen. Och vem är det inte som lyser upp och visar nyheterna om inte mina fina vän, Dantax Tv:n.
För att tacka den innan så guliga tjejen på gymmet, och Erik på Telia bjuder jag på min favoritlåt för att lugna nerverna och går in i duschen, kanske äter där samtidigt för att få sova så fort som möjligt.
Tack.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du om att sova? =)

2012-01-25 @ 11:24:08
Postat av: Sofia

Ha ha älskade! Du är så rolig... Hade velat vara där och se det med och se det med egna ögon när tjejen säger nej till dig för att du är 1 minut sen! Duktigt att inte explodera :)! Puss

2012-01-25 @ 18:39:17
URL: http://sofiarydstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna Namina

Jag älskar att sova..



Jag tror inte du velat vara där Sofia, jag blev antagligen röd och hade väääldigt nära till tårar haha, jag ska byta gym. NU

2012-01-26 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0