I N M Y R A D I O H E A D

Oj, vilken morgon. Min pappa hade sagt förmiddag lite irriterat.
Jag sov, fr 00 igår till 10.30 idag. Behöver man sömn då eller den här dvalan jag är inne i är skapad av ingen annan än mig själv? Man blir trött av att sova har jag hört.
-Nä, nya tider imorgon.
Idag ska jag träffa Jenny, vi ska dricka kaffe och sen ska jag lämna in lite grejor till Judiths. Världens bästa sätt att bli av med grejor samtidigt som de kommer till nytta (okej, man hade kunnat skänka också, men vem fan har råd att skänka!?)
Efter det, ska jag träna med Kajser. Nu styr vi upp det här jävla livet, okej!?
På tal om kläder, jag har beställt nya shoes. Jag är lite osäker på hur mycket/lite jag kommer älska dom. Taxklack och jag är inte riktigt gjorda för varandra då jag får ont i hela min kropp av platta skor, men dom är fantastiska så jag ger de ett ärligt försök, se vad han nu gjort, Johnny. (Som för övrigt tog hem årets dsigner, IGEN. - så rätt. Grattis boss!

 

Med kaffe i mina vener, och med My cinamatic orchestra- to build a home, är jag säker på att denna gråa dag kommer bjuda på något helt exceptionellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0