GET RHYTHM

Lyssnar på Johnny Cash och kollar/rensar genom min garderob. Mycket clothes/soul searching på sistone.
Jag kom fram till att plaggen ovan, inte bara personifierar mig, utan de är också plagg som jag hade blivit väldigt ledsen om de försvunnit. En bra känsla när man uppskattar sina grejor som hänger där.
Idag har varit en bra ledig dag, jag har varit och lämnat de sålda skorna på posten, samtidigt visade sig att där låg ett enormt paket till mig. Så enormt att jag fick låna en kärra att köra hem det med. I paketet, låg en kaffekokare, en mixer/assistent, teer, kaffe, skinnjacka och lite annat smått och gott. Mamma hade skickat det för länge sen och sista dagen var imorgon att hämta ut det, ibland får man ju ha tur..
Jag ska nu kolla på film och sen ska jag laga mat, och sen ska jag uppskatta mina ensamma dagar igen.
Kommentarer
Postat av: Anonym

fina tjej!

2012-01-13 @ 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0