2012

New years eve
New years
Konstigt det känns att det numera är 2012 och ett helt nytt år ligger framför oss.
Imorgon åker jag hem till fina Stockholm, har saknat det och det kommer bli skönt men fortfarande går allting lika snabbt när jag är här nere.
Nyårsafton var fantastiskt. Underbar middag, ostron, moule marines, oxfilé, citronsorbet och sist men definitivt inte minst- OST.. Oj vad mätta vi var, och glada. Tolvslaget på Lundagård, traditionsenligt. Där träffade vi på min saknade Martina och pussades en liten stund, sen tillbaka till Lilla Södergatan för mer dans.
Tack Peter och Viktor för en perfekt kväll.
Jag drog på mig Acnes "Tarot", Fancys skor, bling bling i öronen och min fina päls. Mums
Nu ska jag försöka sova, tidig morgon och jobba direkt när jag kommer upp så det behövs vilas.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0