VS

Dagen på Archive igår var fantastisk. Jag fick så mycket nya perspektiv och supermycket energi inför denna stora dag
Jag har varit med den underbara Philip i vår Söderbutik samt Åhléns City för att hänga om i butikerna. Jag ska lära mig mycket och mycket jag känner som fortfarande fattas, men det ska snart sitta och var bra.
Jag började dagen på ett Cafe med en tidning och bästa musiken i lurarna. Helnöjd med den här dagen
Slängde fram en VS bild, före och sen efter när jag kom hem efter världens längsta dag i nya klackarna. Jag röstar på den sista,-  mer avslappnat liksom
Ha en fin kväll, jag ska göra egen glass och götta mig i serier. Puss
Kommentarer
Postat av: Sofia

KEPAN!!!

2012-02-08 @ 10:28:26
Postat av: Fanny

Snyggt! :)

En fråga, vet du vad kepsen heter i svart skinn med stjärnan? Hittar inte namnet på den.. Blir galen.

2012-02-08 @ 20:54:44
Postat av: fancy

Gulle vad du är fin!!! När du är trött på kepan vet du vilken adress jag bor på;)

2012-02-08 @ 21:35:12
Postat av: Sanna Namina

Den heter Bolts Fancy!

Den i Svart heter Suede, Stars eller Mix. Men Bolts! Kommer till oss nästa vecka!

2012-02-09 @ 09:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0