RUSH

OHOJ vad bråttom jag har. Men jag kom liksom på imorse att jag inte skrivit här på mer än en vecka och det känns inte alls bra. Inte bra alls.
Jag har haft en fantastisk helg om jag ska få prata om mig själv lite.
- Jag och Linn skulle dricka vin i Fredags, lite vin blev Riche som efter lite fireballs blev Kåken som sen blev Gubbis och sen kände vi att vi inte ville att kvällen skulle sluta där så vi drog till Whiteroom. Hej tröttis på morgonen och tror mig tillochmed vara helt jäkla onykter tills på Söndagskvällen. Men nu ny vecka och nya tag!
Jag har druckit 14 koppar kaffe för att komma ur sömnen och nu blir det hej vacka Norrmalmstorg och ny arbetsdag.
Ha en fin dag allihopa. Jag ska samla inspiration under dagen och bomba med inlägg, mest för min egen skull då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0