Mjukiskuddar

Åh vad skönt att jag är ledig idag och att jag kan vara trött och hungrig och lire söt helt ensam i min sköna säng. Vi hade en helt fantastisk kväll igår som började med kass mat i och för sig, men sällskapet tio poäng! Det blev Berns efter riche och Kåken och dessa ställen håller ju alltid måttet. Däremot vill jag rekommendera eder alla att inte gå till Ciao Ciao Grande, detta är inte vanliga Ciao ciao och när man väl känner att man vant sig vid den obehagliga stämningen börjar tanten sjunga opera. Nä gå inte dit bara.. Idg är det mindre energi på mig. Det som håller mitt hopp uppe är att jag ska få gå på middag hos Fällman idag, sen ska vi som två gulliga gå på bio. Nu ska jag sova lite tiill, tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0