12 februari- 24 år... Herre

BDAY WEEKEND OF FUN

Den här helgen alltså, Mamma, Tom, fina vänner, göttig mat, ännu göttigare drinkar, födelsedagstårta, presenter.
Perfekt.

Jag hade mamma och storebror på besök sen i Fredagskväll, och då käkade vi på Papas- helt otroligt mysigt ställe som måste besökas om man inte varit där. Lördagen bjöd på långfrukost och shopping, lite vila och sen BucoNero, mitt nya hak. Ska gå dit en gång om dagen bara för att gulla med personalen och äta carpaccio. Toppklass!
Efter lång och fantastisk middag gick vi till Riche, älskade Riche för att möta upp mina fina tjejer. Tack tack tack för att ni är så fina.
Min bday som egentligen är idag, firades med brunch i timtals på Riche. Tänka sig att fina människor därifrån kommer med tårta och sång. I freaking love you, tack ni!
Mamma och Tom, ni är bäst!
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis på din dag vackra Sanna!

2012-02-12 @ 19:11:40
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: fancy

Vilken fashionable mami!

Sådan dotter sådan mor...

2012-02-13 @ 10:54:44
Postat av: Sanna Namina

Hon är så snygg så man dör. Fina mamma. Men du då. Hur snygg är du egentligen? Så jävla snygg!

2012-02-13 @ 19:18:41
Postat av: fancy

Man blir som man umgås;)

2012-02-13 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0