M u m m y t i m e

HEJ HÅ
Jag har min älskade mamma på besök och jag sitter på sängen, målar naglarna i färgnyanser och bara slappar. vad gör hon? Städar, tvättar, donar och har sig. Jag älskar mamma, men ibland kan jag känna att hon är mer polare med min städskrubb än med mig.
Ikväll däremot, champagnerummet på NK och middag på mamis favvo restaurang BucoNero. Jag älskar att vakna bredvid henne och veta att vi har 3 dagar kvar med varandra.
Jag ser fram emot att förhoppningsvis dra en snabbis ner till Lund nästa helg för Matthias och Jens födelsedagsfest, då får man en snabbis med dom flesta då finisar ska dit!
En liten roadtrip med Gustav och Fällis blir kul!
Vill skicka världens största puss till Jennii som fyller år idag. Önskar jag var nära dig idag och kunde kramas hela dagen, du förtjänar all kärlek i världen! PUSS älskling, Grattis igen <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0