L Å N G A L Ö R D A G E N

SÅÅ härligt att vara ledig helg, synd bara att det kliat i min kropp för att jag vill vara i Skåne nu. Snart..
Fredagen blev jag utbjuden på favvisrestaurangen Ciao Ciao primo, fint sällskap, god mat och fantastiskt gott vin
Lördagen tog jag lååång sovmorgon, lång frulle och mötte sen upp Malou och Micke för lunch och liten sväng på stan, sen skulle vi mötas på Norrmalmastorg för att överraska Dennis med presentkort fr Byredo och skumpa.. Skumpa blev till Riche och Riche blev till Bouqarian eller hur det nu stavas, som för övrigt är heeelt fantastiskt ställe i Moood. Vi avslutade på gubbis med fina människor och alldeles för mycket ööl. Tack för fin helg.
Nu: viiiila..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0