SÖNDAG, BAJSDAG

OJ vilken dag. Efter mysig middag med Mimmi Kajsa och Rebecka igår så bestämde jag mig vuxet för att passa på utgång och gå och lägga mig. Ändå är jag jättetrött och älskar att Emma står och lagar mat medans jag ligger i soffan, henne borde man betala för att ha i ens hem!
Imorgon är jag ledig, och ska träna, njuta och förhoppningsvis hämta ut rätt färg, rätt storlek på skorna fr Nelly. Lite mög måste jag ge dom, först fick jag fel storlek på Jeffrey skorna jag beställde. Sen beställde jag nya, och då kom de fram i fel färg. Med tanke på att de första skorna kom till min skriva adress i Lund och de andra blev försenade är jag rätt trött på dom, hoppas inte dom tar tillbaka presentkortet dom så snällt gav mig som kompensation, men dom är sämst!
Håll tummarna för rätt skor imorgon, ha en trevlig kväll nu Lovies
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0