LITA

Hon har äntligen anlänt. Lita.. Jeffrey kan sina grejor när han gör den snyggaste skon (okej överdriv) i vaaarlden i sparkling SILVER!
Down-side är att jag fortfarande är skriver i Lund och de ska hämtas upp på Stora Södergatan inom en vecka, the UPSIDE är att jag är i Lund över helgen och kan få ha dem på mig snart snart snart..
Jag sitter aws på tåget och har det lite.. långtråkigt. . Ingen svarar när jag ringer och det verkar som att mina vänner kör någon slags utfrysningsmetod,gillar inte alls detta. (Kan bero på att jag har noll täckning men vem vet)
Jag har nog kollat genom alla bloggar som är värda att läsa, och har också försökt kolla konstiga videor men jag har lite problem med just buffringen. SJ har lurat mig på 90 kr för att jag ska kunna koppla upp mig hela resan men internet stänger ner hela tiden, bra deal.
Ska få krama alla mina fina tjejer den här helgen och hela min famiilj.
På Söndag firar vi Stellis 1års dag, och det är inte vilket paket som helst som väntar henne.. ! Ska lukta på hennes vaniljhud och ta vara på varje sekund. Nu: sömn.. Hörlurar, godis och en illaluktande man bredvid mig-nice
Kommentarer
Postat av: ida

shit vad kul! Jag har också beställt de! Jag borde också få mina idag! Så dina skor vi kommer ha! Hoppas allt är bra med dig! Ser ut som jag kommer till Stockholm någon gång i november! Då bokar jag in en dejt! Ha det mysigt ihelgen i kära Skåne! puss

2011-09-09 @ 10:10:09
URL: http://imviking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0