I N S P O, B E D R O O M

ALLTSÅ, JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIN LÄGENHET,
Jag kan egentligen vara glad att jag blivit bortskämd med mysiga lägenheter i Lund, och att jag alltid trivts. Särskilt på Lilla Södergatan där jag hade det precis som jag ville och lägenheten var magisk. Nu varje gång jag kommer hem blir jag lite ledsen. (okej inte varje gång men nästan) över att här är det inte jag som bor.. Här är det någon annan som satt in sina möbler och sitt mög och jag ska leva här. I ett år till? Det går inte. Alla tips är välkomna på var jag kan hitta en lägenhet som jag kan leva och andas i utan panikattacker.
Jag vill ha ett rum som dessa.. Vilket av dom som helst faktiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0