Grand fest nr 2

Jag är så ledsen. Så ledsen att festen igår slapp undan från min kameralins. Men kul var det, en helt fantastiskt kul kväll och vi dansade till Electric power, precis som på discot när man var 13. Där Stefan alltid vann danstävlingarna och därför ville alla vara ihop med honom.
Dagen igår bestod av retail konferens på världens finaste kontor. Nämligen Acnes HQ.
För de som inte varit där. Boka klassresa. Jag överdriver inte, det är som att vara med i Alice i underlandet, fast vääärsta fashion (med Katarinas bruschan dialekt)
Idag har jag sprungit omkring halva dagen i Gamla stan dag 2, men sen också en längre stund i butiken. Med massa nya och massa glada kunder har jag haft en väldigt bra dag. Bättre blir veckan, och vi ska inte ens prata om NÄSTA VECKA! DÅ kommer FIA!
Sökte på lycka på goooogle för att få en fin bild till det här torftiga inlägget, fann då den här. Som pratar för sig själv. The pursuit of happiness- den bästa jag förmodligen kommer se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0