S K Å N E L A N D

image description
image description
Jag har försökt ladda upp det här inlägget sen jag satt på planet, men nu känns det inte så aktuellt.
Jag gör ett nytt, outfiten är i alla fall reseoutfiten. Och jag har kommit in i en modesvacka tror jag för jag kör samma kläder varje dag. Fransar, skärp, avklippt och urtvättat är det enda som lockar när jag sätter på mig och jag känner mig inte alls inspirerande för mina kunder. Nästa gång ska jag be dom komma tillbaka om en månad när jag kanske hittat tillbaka.
Jag är i alla fall i Skåne, Lund , Genarp. Hjärtat av Sverige som min pappa hade sagt och varit helt seriös. Jag älskar min pappa, för att går i tron om att det verkligen är så det är. Hjärtat av hela Sverige är i Genarp.
Igår så vaknade jag med Fia och Enzo i sängen och vi kickade igång tidigt då Fia skulle till jobbet och vi skulle köra henne, träffade Frida för frukost, (där vi gick förbi Macaron butiken, slå det Stockholm!) Kim och Stellis för lunch i Malmö och sen middag hos farmor med halva tjocka släkten. Vad jag saknat hemmagjord mat och lilla farmor.
Kvällen igår spenderade jag, Kalma, Johan, Tom Fia i Lund, supertrevligt.
Idag har vi firat pappa och pappas bästis (kusinernas pappa) med brunch som vi körde och införskaffade imorse och som blev väääldigt god. Så.. nu ska jag äta middag hemma hos mamma och pappa sen ska vi se film och mysa hela kvällen. Imorgon är sista dagen för denna dagen och jsg ska dokumentera varje sekund.
-Jag har 48 nya bilder bara sen i Fredags, mestadels på Stella. Fick välja ut de bästa
Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så roligt att se dig idag Sanshine!

2011-11-14 @ 22:00:38
URL: http://fallaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0