soft spot

Allting gick jättebra, jag kom in i matbutiken. Kände ingen vidare press, köpte grönskaker, frukt och knäckebröd. Kände mig väldigt duktig och tyckte väl folk tittade på mig och liksom "nyttig tjej den där" nickade. Sen ska jag till kassan, känner liksom att jag början känna något i ögonvrån. CHIPSEN! Fan, Salt o vinäger chips som att de kallar på mig. Överst i påsen hamnade de för att inte bli krossade.

Jag började min dag hos Zolle och det var helt klart tänkt att jag skulle träna. Jag var helt säker på att det var de jag vart på väg till. Tog istället helt omedvetet lilla buss nr 3 mot Söder, och kände aldrig att det fanns läge att hoppa av. Denna dagen har inte riktigt blivit som jag planerat, men jag är nöjd ändå. För solen sken, och jag tog på mig min trench och bara en liiiten hood under. Jag frös, men det hade jag aldrig erkänt. Kände mig snygg, och mycket opassande för minusgrader



Denna helgen kommer mami, och jag börjar längta riktigt mycket. På Fredag eftermiddag landar hon och jag har bunkrat upp med alternativ till trevliga aktiviteter. Fredag morgon är det jag som tar Linn´s tips och klipper mig på People av Linda. Ska bli fin i håret som Malou tänkte jag. Klippa upp massa och nästan lite "utväxt lugg" längs med facet, fattaru?
Ser det framför mig, men kommer antagligen, som alldeles för många ggr innan gå utanför dörren efter jag är klar och lipa lite. Det är givet.

Jag ska vara duktig numera och träna, och är det någon som ser detta som känner att de vill ha kompis på Balance, så baaara ring. Okej..?
Nu ska jag läsa, och sova - för imorgon börjar vi morgonen med städ och tvätt. Vill ju impa på mamma lite..
Puss

Kommentarer
Postat av: fancybabe

P-pilla;)

2011-03-11 @ 20:30:51
Postat av: Anonym

Du kan va en p-pilla. Lilla Fancybabe, utan dig på din födelsedag känns jobbigt.. Puss!

2011-03-14 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0