Lund, love love love

Jag fick ett sista-minuten infall och tog mig till Lund i Torsdags. Behövde en Stockholms break, och framför allt, behövde jag mina fina vänner. Och jag tog vara på varje sekund. Tapas med de allra finaste på Fredagen som avslutades med "I will always love you" på Tbar kl 03.. Frisk luft i mängde i Hyllie på Lördagen, där jag fick kramas med fina Stellis en lång stund. Vilopaus och energi återhämtande sen var det förfest och utgång. Kul kväll i Malmö för ovanlighetens skull. Hämtade upp pappa som kom hem från skidsemester och överraskade honom med massa kramar. Helgen gick alldeles för snabbt, men var helt perfekt!





Söndagen i solen, på Lunds mysigaste nyöppnade café. Fina Fia, vi bytte av samtalsämnen så att vi skulle hinna med allt. trist att man aldrig hinner med hälften, men det har Sofia styrt till. En bok fick jag, innan jag åkte. Där jag skulle skriva om allt som hände så att vi aldrig ska missa ngt väsentligt. Nu har jag gett boken till henne, så att jag blir uppdaterad när jag kommer hem nästa gång. . perfekt!

Nu är jag tillbaka i Stockholm, och tillbaka till underbara Acne. Min energi har gått ur mig, och idag är jag hemma och ledig. Och mission for today är att rycka upp mig själv. vad jag behövde er där hemma, men vad svårt det var att komma tillbaka utan er. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0