Helgen slut.. igen

Man kan ju inte förstå hur snabbt tiden går när man har sin mysiga mamma på besök. Men vi har gjort det allra yttersta för att utnyttja vår tid tillsammans. Lunch på Riche och middag på Sangria Tapas gjorde att gårdagen var centrerad runt mat. Kanske Fredagen också när vi gick en alldeles för lång stund inne på saluhallen och hittade hur mycket goda saker som helst. Vi hann med en hel dags shopping och jag fick använda mina nya vida byxor, trivdes väldigt bra i dom!

Hade sett för ngn dag sen en kavaj från Tiger som jag såg i S/S kollektionen i vintras i en tidning på morgonen och bestämde mig för att jag måste prova den! Så väl inne på Tger försökte jag vara övertygande om att jag skulle spendera 8 lax för en kavaj gjord av fjädrar och säljaren fick snällt gå och hämta den. My god!!



Lite luddig bild men vilken kavaj sen.. M. Har dessutom (enligt mig själv) gjort en väldigt drastisk klippning!

Efter mycket shopping och mysig kväll med massa vin trodde vi aldrig att vi skulle kunna gå upp men drog oss ur sängen och landade 09 på Urban deli för frukost, vilket ställe. Gå dit! Mitt Stockholmstips. Borde kanske ha fler såna.. !

Nu är mamma i Skåne och jag kvar i min lugna lägenhet som för tillfället är väldigt tyst. Imorgon börjar jag 12 så jag tar en lång sovmorgon och andas lite.

Puss till alla mina fina Lundaflickor, idag saknar jag er massor. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0