12:30

Idag är en bra dag. Sol, ledig, vaknade med Z bredvid mig och ska alldeles strax käka lunch med Kajsa på Urban deli, nytorget. Mums.
Har jobbat hela helgen och kände mig helt slut när jag egentligen skulle gå upp imorse, så nu är det väl dags att gå upp ur sängen antar jag. Lördagen avslutades med Pmiddag på 1900 och sen en (liten) sväng på Kåken, som av alla låtar spelade Still Dre när jag kom upp. Tar det som ett tecken att snart gå dit igen.
Fick använda mina vrålsnygga Pixlar på dagen och när klockan närmade sig 01 ångrade jag djupt att de fick vara på på jobbet också, men totalt värt det



Senare är det träning, ska boka in PT denna veckan också, har liksom skjutit upp det. Time to face it. Ge mig träningsvärk!!!

Ha en bra dag alla lovies, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0