TIPPKVÄLL OCH NYFÄRGAT HÅR

OKEJ.. Vilken dag jag haft. Så mycket av mina tjejer jag fått. Kalma följde med mig till frisören, fina Elin klämde in mig för att jag skulle hinna innan jag åkte tillbaka till Stockholm. Såhär blev håret, och jag kunnat önskat mig bättre, det är exakt som jag ville ha det!
Superblonderingen tog hur lång tid som helst och det mörka gick snabbt. Allt som allt tog det 2,5 timma och det bästa resultatet jag varit med om!!
Nu är jag hemma hos mamma och pappa, och eftersom det är som en Fredag är det som vanligt tippkväll här med pappas bästisar, detta är en bild som säger mer än tusen ord.. År av traditioner och vänskap, jag önskar jag och mina vänner kommer hålla kvar så länge, för jag älskar er så.
Nu ska jag och mamma grilla och göra god mat, som jag saknat hemmagjord mat. Mums
Ha en bra kväll alla fina, PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0