sjögräs och f12

sjögräs.. jäkla namn på ett ställe, men här började kvällen efter ett hjärtlgt mottagande av Linns vänner i en lägenhet fylld med Coca cola på Söder. Vi drack shottar med oklara ingridienser och fick se Lil Wayne IRL.
Efter detta tog vi oss i en alldeles för liten taxi till F12 och här hängde vi bland 15000 andra partysugna människor. Fortfarande oklar över vad jag tycker om det här stället, känns som en rökruta..
Vi tog oss till Kåken som just stängde och sen gick vi till Amba. Kändes mycket konstigt att vara där, och vi drog vidare- hem.. Mat och sömn, och nu är jag lätt rastlös och funderar på om jag ska gå och träna, fötterna värker efter Linns snygga pjucks som jag fick låna igår så kanske håller mig till soffan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0