sick..


Igår var jag busig och hade en väldigt gammal dänga på mig när jag jobbade.. Har saknat den
Idag är jag en .. bedrövlig människa. Jag har gått och blivit en riktigt deppig person på sista tiden. Sprang nästan hem igår från jobbet för att inte skälla eller skrika på någon oskyldig som stod i vägen
-imorse blev jag riktigt dålig och har haft migrän sen inatt, så idag är jag hemma så alla slipper lyssna på mig för en dag i alla fall. Imorgon är det Acne fest, på Grand, se på maken. Alla Acne studios kommer vara där och hela kontoret, fortfarande inte kommit fram till vilken stass det blir men jag är säker på att det blir något bekvämt mer än snyggt.
Jag ska gå och hämta mitt nya abonnemang till tv och dator nu, så ikväll är det jag som har kanaler att se på tills jag storknar. Äntligen.
Krya på mig, och puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0