MIDSOMMARHELG, LUND OCH SEN.. STOCKHOLM

Vilken helg. Allt tack vare en väldigt fin man har jag haft en perfekt helg, bott på hotell, träffat massa fina människor och mått bra.
Helgen i Båstad tog slut så snabbt. Körde det snabbaste jag kunde för att hämta upp Fia och Kalma efter jobb, sen stack vi och käkade i Lund. Sista dagen i Skåne spenderade jag med mina fina, vissa mer och tyvärr vissa mindre men hann med de allra flesta.
Stella, min fina kusins underbara flicka har gått och blivit stor står och går själv.. och är bara helt underbar!
När du fyller 1 kommer jag hem igen min Stellis!
Nu tillbaka på jobbet och det känns som att jag har bly i benen varje gång jag vaknar. helt slut!
Nu ska jag bunkra upp med godis, för nu blir det film!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0