LÖRDAGSKVÄLLSSTYR

OJ vilken kväll, massa insikter och massa minnen som gjorde att man ibland bara måste släppa det för kvällen och inse att man får ta tag i det en annan dag. Så det gjorde vi, och det blev en superkväll!
Jag älskar att bo med Emma, hon är den perfekta roomien, hon tar hand om mig och är precis vad jag behöver när jag kommer från jobbet (Ska försöka lura upp Emma hit för gott..)
Vi började med att hitta från älskade Riche till Torstensgatan och därifrån till Collage och vidare till The wall efter detta gick vi på äventyr och sen till White. Vi fick en ny bekantskaper och jag hade inte ändrat på något från igårkväll!
Idag har vi bara vilat, ätit, vilat och druckit.. nu ligger vi utslagna och tittar på Million dollar baby och dricker iste, hoppas att ni har det lika bra! Pusss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Good looking you!

2011-06-20 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0