inspiration

Jag är så taggad på att sommaren ska börja.. Roadtrip, way out west, Båstad, Skåne, vänner .
Jag vill ha sol på min kropp och fräknar i mitt ansikte. Jag fick träffa Linn igår och vi satt i solen en liten stund- dock med alldeles för mycket kläder men jag fick känslan av sommar en liten stund.
Idag ska jag sätta mig på den fantastiska 2an in till stan, jobba, inventera och sen hem och däcka igen- känns som att denna dagen kommer bli lång. Efter picknicken igår kom jag hem och tittade på film och kom fram till att jag ska boka upp mig, biljett hem till Skåne, biljett till WOW och biljett till allt jag vill göra, den som väntar på nåt gott liksom..
Idag önskar jag alla fina en väldigt bra dag, puss till alla
Kommentarer
Postat av: ida

Oh vad kul med planer! Hoppas allt är bra med dig! Om du får en helg över så är du alltid välkommen till Halmstad och måndagsklubben, sover gör du hos oss! Eller så får du följa med mig och festa med tjejerna i Göteborg! Jag tycker vi ses alldeles för sällan och det bästa som finns är att hitta på saker! kram kram

2011-06-08 @ 13:22:04
URL: http://imviking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida, fina Ida- jag tycker att allt låter som en plan!!! PUSSS

2011-06-09 @ 22:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0