Acne at Grand hotell.....

Livslevande babianer intog igår Grand Hotell för Acnes årliga sommarfest. 150 gäster som minglade och jag tror vi pratade med.. 5?
Kvällen var lång och jag var hungrig och trött efter jobb så det slutade med att jag kom igång och blev glad vid 23, då drog vi igång med dans och shottar- slutade sen på The wall och såg Rebecka Simonsson dansa knarkad eller packad eller whatever. Väldigt lyckad kväll, hade dock världens i särklass obekvämaste skor, och tror dessutom jag köpt en strl för små för hela mina fötter ömmar idag när jag ligger i mina soffa och försöker komma på vad jag ska sätta på fötterna när jag ska gå och dricka kaffe med fina Mimmi

Tack Acne för fin fest och snygga människor!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ciggen är inte min!

2011-06-24 @ 09:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0