y o u n g h e a r t s , r u n f r e e

Jag hade tänkt att jag skulle göra en riktig blogg-grej och fota alla outfits som jag packar ned i min resväska men det blev pass.
Istället så tänker jag dela med mig av våran uppstyrda Söder aw vi hade förra veckan. Vitabergsoarken, en engångsgrill och fint sällskap så skapades det harmoni!
Den fina bilden är tagen av Dennis, men eftersom han inte, trots att jag tjatade tog någon bild med min kamera känner jag att jag har all rätt att ta denna från honom.
Packning står på schemat, och trots att alla är ute och festar och har en gemytlig afton känner jag mig ganska lugn och harmonisk av att vara ensam hemma, lyssna på Young hearts, run free och packa, dricka juice och längta
Idag började jag 12, likaså imorgon och jag ska ta en lång promenix innan jobb imorgon så jag känner att jag aktiverar mig lite innan ev bodyflashes på stranden i Skauune. Så fina människor, sov gott
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0