V A C A T I O N ! !

Semester från allt tydligen. Jobb, Stockholm, hets, måsten, dator och mobil..

- Jag har haft en lugn och skön vecka lite drygt i Skåne. Fått träffa massa fina vänner, hänga lite för mycket med familjen, druckit massa vin, besökt olika delar av de fina Skånska sommarställena och haft det .. helt underbart

Förra helgen spenderade jag med min Emma, Ingrid och Cece i Båstad och hade det helt fantastiskt skönt med perfekta utgångar, sol och strand och massa fint. Veckan har jag umgåtts och varit bl.a på Lilla Torg med Fia, vilket var 100 år sedan.. Den här helgen dedikerades till Falsterbo och NOA festivalen, där vi såg Tingsek med sin stråkkvartett, Daniel Adams-ray med sin fantastiska outfit och sen skulle vi se Sahara Hotnights och Looptroop men den värsta blåsten och regnstormen tog det ifrån oss och vi lämnade Skanör med frusna tår och trötta ögon..



Jag har fått se min Kalmas perfekta lägenhet, Fias gulliga hund Enzo och mormors efterlängtade balkong, jag har också fått hänga med mina kusiner, Robin på bilden nedan (starkare än Pippi) jag har haft shorts och mina fantastiska nya skor på en sandstrand i 8 plusgrader,  jag är helnöjd.
Nu ska jag snart suit up för att sticka och dra upp min bror ur soffan och försöka göra något av min dag, ikväll blir det söndagsmiddag på Grappa i Malmö, redan hungrig..

Puss på er, och tack för den bästa semestern någonsin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0