STOCKHOLMSSOMMAR

För ett år sen.. då besökte jag denna stan och tänkte att jag aldrig ville flytta här ifrån. Och nu är jag här. Med så fina människor runt omkring mig.
Den här helgen, har lik som förra varit super. Min man och jag återbesökte "Hjördis" för övrigt ett riktigt dåligt namn på världens restaurang. Man sitter i gungstolar, solen mot dig och vi drack öl och vin innan vi lagade massa mat hos mig
Söndagen vaknade vi, och gick på brunch med Asplundarna, Erik och Linn. Fina ni!
De fortsatte Söndagshänget medans jag gick för att träffa Emma, tog lite för mycket kaffe och avslutade med en väldigt snabb inom Cos där jag äntligen fick tummen ur och provade en klänning jag sett på massa tjejer. Egentligen ville jag prova en vit, men det slutade med att en mörkgrå hängde med till provrummet. Där den också fick stanna.. Kanske ett misstag då den var på 50 % rabatt.. Jag har köpstopp
Kortare fram, lång bak och bara jättefin
Nu blir det fisksoppa och sen Falk, trevlig kväll på er Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0