INFÖR

Det känns i min mage att det börjar närma sig..
Båstad med mina fina, Skåne, Lund och Genarp- min fina familj. Allt känns som en stor godisboll i magen och jag kan knappt vänta tills min tiodagars semester börjar!
Vad som också börjar närma sig i små mini steg är Augusti, och allt vad det ska innebära. Way out west, förhoppningsvis roadtrippin och lite semester till.
Allt jag har i mitt huvud är Jonna, och alla de andra såklart. Men allra mest Jonna. Den som alltid tar ens rygg. Som skulle backa en fastän hon tycker att du har på tok fel och egentligen bara vill dra. Då stannar hon. Min Jonna. vilken jäkla pingla!
Tråkigt nog den enda bilden jag tagit på henne den sista tiden.. Ska uppdatera den efter min Skaaune vacation
Idag gick jag upp med tuppen och stack till jobb från vackra Vasastaden redan vid 07.20, med en alldeles för snygg och varm man bredvid en blir det väldigt tufft att lyfta rumpan från madrassen och gå upp men guud vad härligt det är att vara uppe på morgonen. Brukar liksom aldrig känna på den känslan, men man känner sig sundare på något sätt. Som att man är duktig för att man inte sover när solen är lagom varm, alla är på väg och man har en kaffe i handen. Driftig liksom
Imorgon är det på det igen.. morgonen alltså. Morgonstund och jobb tidigt, så nu inväntar jag Falk och tvätten som snart blir klar ska hämtas, sen är jag done. Väldigt done
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0