WEEKEND

HEJ DAGBOKEN.

Jag har haft en himla lugn helg, hade jag fått veta det i början på veckan då jag hade all världens energi med mig så hade jag fått myror i brallan. Men den har varit väldigt skön. Jag lagade mat och läste massa i Fredags, jobbade igår och avslutade med supermys i form av film och massa chips i sällskap av Z, hans bror och hans tjej. Superskön Lördag och jag vaknade och vart helt utvilad, skönt. Bättre fest nästa helg förhoppningsvis!

3 e dagen på jobbet igår kändes bra, och varje dag känns som att det bara blir bättre och roligare!
Idag är första dagen jag känt av ensamheten här.. Vill ringa alla mina fina, men vet att det bara kommer bli jobigare då, så jag kom hem från Z, la av grejorna, tog på gympadojjor och började gå runt. Jag gick och gick och gick, och kom hem nu för en stund sen, jag hann med att gå till ett ställe här på Söder som är en restaurang, men också en ekologisk/utländsk/marknads butik.. Alltså, jag har ingen aning om vad man ska kalla den, men jag fick hänga med dit en gång när vi vart och käkade med Zolles vänner, och jag älskade det direkt. Så jag gick dit och handlade massa goda saker med mig, vandrade vidare i jakt på en videobutik som jag hittade typ en mil därifrån. Så nu är här uppbullat med massa mat, godis filmer och tidningar.. Mums!
Står i valet och kvalet om vilka skor som ska bli nästa inköp, vill ha ett par höga, ganska bekväma och svarta. Jag går och klappar på lite olika varje dag, men favoriterna är dessa



Jag är säker på att jag kommer bli väääldigt nöjd med vilka som! Återstår att se vilka..
Nu ska jag läsa mina tidningar sen är det film, The Blinds side med Sandra Bullock, ska vara heeeelt magisk.

På återseende bloggen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0