Swedish Hasbeens+ Hm

Jaså, inte nog med att Kling snyggingen ska göra en wonderful kollektion med Hm, nu ska också mina darlings Swedish hasbeens få en Hm kollektion, nu i sommar!


Ja, den här dagen hade jag liiite mer energi. Gud vad jag är trött i huvudet, somnade som en stock efter första dagen på jobbet igår, och känner att det börjar svida lite i ögonen och sängen ser väldigt lockande ut idag också.. 2a dagen på nya fina jobbet känns bra, och mycket bättre än igår då det bara kändes som att jag samlade information som till slut tog lite musten ur mig. Det är lite problemet med mig, jag blir liksom full på nya saker, intryck och info, så jag till slut blir väldigt trött!
Jag hoppas att jag kan köra järnet imorgon och visa Stockholm vad jag kom hit för! (Nej.. ingen hybris varning, bara pepp. Okej?)

Jag vill shoppa allt, allt allt nu förtiden, har inget problem med att jag köper för mycket eller pengarna tar slut, för när jag vill ha för mycket, ja då köper jag ingenting till slut och blir lite snål nästan. Vill förnya både håret och garderoben, men vill vänta tills alla vårgoodisarna har kommit då man kan välja och vraka helt!
Jag behöver inspiration till snyggt hår, vill ha lite ny färg också tror jag.. Dom här slitna topparna jag fick förra gången syns inte riktigt längre, så jag kanske ska förstärka det lite.. mm..

Nu är det film, har fått på ljudet på dvd:n, så nu kan jag titta på film när inte Svt1 visar ngt väääldigt intressant!
Alla party folk, ha en kul kväll. Tack för mig, nattispussar (särskilt till min man, som är så nära mig now days, bara en buss bort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0