Stockholm



Jag är framme, bilen är återlämnad på Avis och jag har sovit första natten på Katarina bangata. Jag känner mig redan lite som hemma då frukosten blev på Hylands hörna precis nedanför mig och dom var supertrevliga och fick mig att känna mig välkommen. Mig och mamma såklart.

Dagen har vi ägnat åt att åka runt i Stockholm och kolla olika ställen jag måste veta . käkat lunch på Tures, tror det var det godaste jag någonsin. Efter några glas vin traskade vi vidare i jakt på en gryta. Det blev rosa karameller till min fina burk istället. När jag väl kommit in i lägenheten, mina saker är (ÖVERALLT) och jag fått mig egen lilla touch, så känns det såå mycket bättre än känslan jag hade i magen dagen innan vi åkte upp. Då ville jag mest kräka. Av ovisheten och av att inte ha någon som helst aning om vad jag kunde vänta mig av varken Söder eller lägenheten. Hittade en pizzeria som gjorde sjuuukt bra pizzor bara ngra timmar efter ankomst, bra kaffeställe idag och har dessutom kollat upp vart jag ska ta den läskiga tunnelbanan. (Jonna, jag tror jag överlever den.. TUR!)
Nu sitter jag och längtar och väntar på Z, ska laga mat och titta på alla mina 3 tv kanaler, ja man kan inte få både snygg man och massa kanaler. Nu vankas det dusch i mitt suuuperfina badrum, kommer duscha hela tiden.

Puss på er alla. Kan knappt vänta tills jag får visa er min nya söderlya!

Kommentarer
Postat av: Camillsan

Hjärtat! Jag är såå glad för din skull! Så häftigt detta är! Saknar dig redan, men lovar att komma inom det snaraste! :) Måste upptäcka Stockholm med dig ju!!!! Älskar dig. <3

2011-01-17 @ 17:42:24
Postat av: Jessica

Heeej Sanna. Annt bra?

Har du flyttat till sthlm? :)

kram Jessica

2011-01-19 @ 13:41:13
URL: http://iiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0