OLYCKSSYSTER

Inventering, snortidigt på jobb (och jag sov ändå en timma för länge) är så trött. All min energi går åt att vara förväntansfull och lite nervös över flytten. Och fan vad det närmar sig, det är faktiskt inte okej att jag talar om det i varje inlägg. Men tills någon protesterar fortsätter jag.

Lyssnar på Lisa Ekdahls album Olycksyster och känner mig som 17 igen. Parken i Köpenhamn, vilka känslor, vilken kväll och vilken underbart utflippad och väldigt konstig Lisa. Men gud vad jag älskar din röst, känner mig mellankolisk (stavning, rätt?) och lite utsvävad.
Läser Columbines blogg frenetiskt och önskar att jag hade modet att bara klippa av hälften av mitt hår så det ser sådär "jag-bara-gick-upp-ur-sängen-såg-ut.såhär-då-snygg" så vill jag ha mitt hår. Tunna ur det och klippa av ngn decimeter, ska ske!! Kanske t.om innan Stockholm, så jag verkligen känner att ett nytt liv börjar där. I alla fall är snart de fina lexington handdukarna mina, ska köpa lite Voluspa ljus hos oss också och inreda riktigt mysigt i min nya Söderlya.
Tänk vad bortskämd av snygga människor och framförallt snygga kläder. Kommer ju få dra mig från jobbet varje dag!

Snart är det dock Fredag, och innan flytten ska vi mysa och ha lite avskedskramar tillsammans, detta är nästa sak jag längtar till. Fredag, vänner, vin och Tbar, sistaste på ett tag.. Mums.

Dig kommer jag sakna. Sakna så det gör ont i mig.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0