MOVING


Sjukt. Det är inte förän första flyttlådan är packad som jag verkligen inser vad det är jag ska göra. Det känns underbart, men helt jävla ihjälskrämmande. (ihjälskrämmande?)
Jag har haft den bästa Söndagen på väldigt länge, vaknade av nyhetsmorgon och frukost i sängen, sen till lunch kom mamma och pappa och överraskade med massa lunch och goda saker, promenad med kaffe i solen med Jon och nu snart väntas mys, klippning och middag med vackra Jenni och Fia. Dagen kunde inte varit bättre.

Imorgon är det inventering, niiiiice. Tidiga morgnar är verkligen min grej. Jag vaknar inte på hela dagen och när dan är slut och jag ska sova är jag zombie. Ska bli underbart..
Nyårshelgen har varit minst sagt händelserik, då nyårasfton var fantastiskt kul, god mat härliga människor, så blir man så besviken när det slutar helt fel. Och det gjorde det. Men ack, livet går vidare och de som hänger sig fast vid slutetoch inte kommer ihåg början på kvällen får ju göra det. Det jag ska komma ihåg är hur jag försöker äta 15 st salta pinnar på mindre en minut, utan ngt tt dricka och svälja allt medans 5 pers sitter och tittar. Det gick inte. Men jag försökte in i det sista, jävlar vad jag imponerade! Vad jag också ska komma ihåg är tolvslaget med Jens, Alexander, Danielle, Fia, Emma, Jessika, Magnus och Rebecca. Tack för denna kväll Micke och Linda. Perfection!


Nu:Middagslagning, på menyn PIL PIL!!!! och sen ngn slags tjofräs. Viktigast är ändå pilpil.. Mums!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0