Godmorgon!

Hej alla fina, vaknade med ett leende på läpparna och gjorde presskaffe, tittade på nyheterna och började dagen lugnt. Hade en underbar kväll igår med Z, tur för mig att han är så nära.
Idag ska jag och Kajsa hitta ett Sats som är bra nog att skaffa kort på, ligger ett inte så långt härifrån som vi ska testa om en halvtimma, är redan trött innan jag ens börjat träna. Sen ska vi till Niti gritti (kanske helt fel stavning.) mcket fin butik som Kajsa visade mig i somras, väääldigt trevlig.
Ska försöka hitta en frisör idag också, hann inte med att klippa mi innan jag åkte och vill verkligen ha lite kortare hår. Lite sådär störigt halvlångt har jag tänkt mig. Väldigt urtunnat och nästan på gränsen till stripigt.

Jag ser fram emot en ny dag och allt känns väldigt bra än så länge! Stockholm välkomnar mig väl..
Ha en bra dag alla, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0