DAY 9

Åh herregud vad jag ska göra en lista!
Postitivt med Lund:
Det finns ingen risk (eller i alla fall minimal) att man halkar på en spya i tunnelbanan
Det finns minimal risk att man åker fel så in i helvete och inte har ngn aning om vart man ska
Det finns typ ingen risk i världen att man får be om ursäkt för att någon ANNAN går in i dig

Ja, det var de. Nu har jag spytt galla över den här underbara stan och konstaterar att fördelarna ändå väger över, oavsett vad.
Min dag på jobbet har varit bra, och det känns mer och mer som mitt jobb och inte som ett ställe jag besöker rätt så ofta på sista tiden. det är bra
På vägen hem köpte jag gröt. Förbannade gröt som Maria åt igår och som såg så gott ut. Det var så gott faktiskt.

Jag saknar alla er, så himla mycket där hemma, och kan försäkra er om att jag snart kommer hem för massa pussar och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0