COFFEE




Jag har börjat dagen på Café Nero i Vasastan med frukost, i sällskap av sötaste Hanna. Efter en mysig kväll hos Z var det en underbar morgonpromenad ner till Cafét, fick dessutom hälsa på i Hannas butik, Te huset Java från Lund. Köpte Husets blandning som jag nu njuter av i min underbart söta kopp som jag fick av mina favoritkunder fr Spirit, er kommer jag sakna!

Ska försöka ta mig genom den här dagen levande. Har träningsvärk i heeela kroppen och varje rörelse gör ont. Kajsa är heeeelt sjuk och har bara "lite träningsvärk i magen" ... Mög.

Imorgon gäller det! Första dagen på Acne, håll tummarna allihopa! Nu ska jag äntligen ta tag i grejorna här, alla kläder ska få en plats att vara på och alla lådor ska dumpas. Hmmm.. kan bli körigt.
Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0