SOVMORGON

Jag hade unnat alla en sovmorgon idag. Vakna en stund innan klockan ringer och vara helt utvilad, känns som att det händer allt för sällan. Startade dagen i sängen med att läsa sista delen av min usla bok och käka frulle, gott.

Nu ska jag snart ta tag i mitt ansikte och sticka till jobbet, fina jobb. Längtar lite varje morgon jag ska dit, nu är Malou på semester den livsnjutaren, annars kan en vacker syn vara denna varje gång man kommer, och då fattar ni ju varför man bara precis älskar det
Hämta 201102071...jpg (32,9 kB)

Dagen igår var helt perfekt, solarie, träning och lunch hela dagen, precis som planerat men ännu bättre! Dessutom planerade vi in en utgång på Fredag så nu blickar vi fram till helg!
Idag ska jag dra på mig mina nya fina solglasögon och ta en kaffe i solen innan jag börjar, livsglädje folk.


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0