balance

Idag är jag en stolt ägare av ett Balance kort. Ser fram emot att se kung eller prins eller vad han är Daniel, det har jag typ blivit lovad.
Denna Söndagen, är en Söndag att minnas .
Vaknar bredvid världens finaste man, ler lite, går upp och sticker och möter Kajsa vid Urban Deli, typ? Äter Meze tallrik med goda saker, shoppar lite, tränar och nu ligger jag och vilar lite innan en eventuell färd till Z.

Igår spenderade vi kvällen hos Asplunds på supergod middag som vanligt, och mycket trevligt sällskap. Somnade i soffan och körde hem och sov, vääldigt bra Lördag. Verkar bli en lugn helg nästa helg också, för då kommer nämligen mamma Namina och hälsar på!! Längtar. Nägra tips på spa att boka tills på Lör så hola! Jag vill överraska med ansiktsbehandling och lunch, hon kommer älska det.
Nu svider det i mina ögon så trött jag är.
Puss till Fia, min syster. Trogen läsare- fina du.
Till dig ägnat, Yrrol. Världens film

http://www.youtube.com/watch?v=UrV9IvNadYk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0