ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN..

Jag har en dator igen.. Dra mig baklänges så skönt.
Det enda jag ville göra när den började funka vart att krama den, kändes lite märkligt så jag skippade det.

Min födelsedagshelg, har varit helt fantastisk. Mamma pappa och min fina bror Tom kom upp i Fredags efter många om och men och stannade till Söndagen. Lördagen tillbringades på stan med lite shopping och lite turistande. Middag på Mäster Anders efter fina rekomendationer av Dennis, vilket ställe! Bra mat, skittrevlig stämning och väldigt trevlig sällskap!Efter detta mötte jag och Tom upp Malou fr jobbet och hennes kille som egentligen inte alls ville ut. Ändrade planer.
Vaknade på Söndagen av världens största huvud och lite smått trött.
Då det blivit lite för mycket AW, och lite för lite vila, ska jag nu ta det lugnt och sova hur mycket som helst.

Förra veckan var jag, Katarina, Dennis och Malou på Nordiska galleriet, där Acne numera har sina möbler, har du en stund över-gå dit och kolla in dom!



Jag är på min första av 2 dagars ledighet, och känner redan att jag är lite rastlös. Ska inventera lite ikväll, tur är väl de..

Nu vill jag bara komma igång med bloggen igen, hoppas att jag får ha er kvar fortfarande, vem ni än är.

Och till Z, tack för jättefina dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0