20110225

Idag är alla rika för en dag, alla utom jag. Så jag är hemma och tycker synd om mig själv.
Kanske inte riktigt bara därför, börjar bright and early imorgon och vill pigg som tusan för lördagsjobbande.

Idag har mina pixlar varit utomhus för första gången, inte riktigt meningen då jag bara glömde att byta till andra när jag skulle ut i snöjäklavädret



En megahög klack som känns som en gympasko och är riiktigt jäkla snygg, min garderobfavorit.
Denna veckan har gått alldeles för snabbt, känns som att dagarna bara försvinner. jag njuter av varje sekund här i Stockholm och vill vädja till alla som läser att höra av er om ni har ngt boende tips efter den 30 Juni tills vidare. Vill inte lämna min fina lägenhet men kontraktet går dessvärre ut då och detta har börjat göra mig väldigt stressad!
Bara de här 2 månaderna har gått läskigt snabbt och snart är det sommar, så pleeease gör vad ni kan!
Häromdagen började det redan nästan bli vår, och jag såg stenhård ut i mina fina nya glasögon, folk ryggade liksom när jag gick förbi. med all rätt, jag är farlig.

Här kommer en bild, jag ber om ursäkt för min reminder spegel i hallen. never mind


Hård va?

Nu ska jag fortsätta med self-pitty och käka lite chips, en super Fredag till alla som är ute och har kul,
jag är inte bitter

Puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0