110217

http://www.youtube.com/watch?v=4rGvq3cdJkk
Kleerup ft. Lykke Li, fantastiskt torsdagsglans..

Igår blev betydligt blötare än jag hade sagt att det skulle bli, så värt det då det var en fantastiskk kul kväll! Dragshow, dans och massa vin. Tack Dennis för förgyllning av vardagen.

Jag är på väg upp ur soffan för lite luft. Vill sätta på mina nya solbrillor som jag fick av min fina man i födelsedagspresent, men det ser tyvärr ut som att solen kommer hinna försvinna innan mina kläder är på. Mög
- Den här helgen ska jag ha en lugn och hälsosam helg, jobba umgås med Kajsa, sova och jobba igen. Ska bli väldigt skönt och ytterst behövligt.

Lyssna på Until we bleed och må bra idag.
PUSSS!

Grattis kusin Robin på födelsedagen <3

Kommentarer
Postat av: ida

Välkommen tillbaka darling!

2011-02-17 @ 21:11:02
URL: http://imviking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack!

2011-02-18 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0