D u & J a g


En helg med min bästis var precis vad jag behövde. Jag har haft en saknad efter alla i Lund och Gnarp på senaste, säkert att jag känner att det börjar närma sig jul.. Man borde vara hemma då kan jag tycka.
Vi åt på Ekstedt´s på Fredagen. Alltså OMFG! Det är Mat-Niklas nyöppnade restaurang, allt är lagat över öppen eld och Niklas själv står i det öppna köket och briljarerar framför sina gäster.
Vi började med hummer Bild2 och sen gick vi vidare till Högrev, allt tolkat och godare än man någonsin ätiti det.
Jag var i himlen och det var den bästa restaurangen jag varit på i mitt liv tror jag. Tips!
Lördagen tillbringade vi på stan, käkade lunch och hade det väldigt bra. Avsutades på bästa sätt på Riche och sen var den helgen slut.. Går för fort.
Igår fick vi ett paket till butiken, det var mamma som skickat upp Lussebullar till Lucia. Hur fin är hon?
Idag har jag varit ledig, fick en drös räkningar som var sena, har städat och tvättat. En sån dag när livsglädjen tar slut ganska snabbt. Imorgon blir det att hoppa in och jobba sen blir det nog jobb-maraton tills jag drar hem for christmas. Unz unz.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0