christmas day

Oj oj ohoj..
Vilken kväll igår, och gud vad jag får sota för det idag.
Jag vaknade och kände den där omtalade bakis-ångesten över ingenting egentigen men som liksom ändå bara ligger och vilar över en som en moln hela dagen..
Dallas på Molbergs var superkul, min vackra Emma och jag fick dessutom besök och skjuts in till stan av Richard så hela kvällen var helt perfekt!
Vi dansade till Mackans 90-tals låtar och åt mackor av en man som grillade dom i ett gatukök, pratade engelska med svenska människor som tyckte att vi helt plötsligt då var asballa. En kul kväll
Och lite mer bilder på min KIMONO
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin din komono är!! snygging

2011-12-29 @ 17:31:14
Postat av: hanna

vart kommer byxorna ifrån? jättesnygga!

2012-01-06 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0