Bored to panic

Huuur urtråkad är man när man tar 49 bilder på sig själv utan en tanke på att man kanske borde ta tag i något annat.
Igår hade jag en mysig kväll med Fia, Daniele, David&Amalia och Anna, Gustav.
Vi lagade mat, drack massor med vin, spelade poker i typ 100 timmar och sen fick jag krypa ner i deras soffa för några timmars sömn innan flytten fr Lilla Södergatan. Fina, älskade lägenhet.
Idag kom bruschan och hämtade mig och vi åkte på äventyr.
Vi åkte i alla fall till Malmö.. Han skulle ha en fluga till new years och jag ville ha ny varm jacka. Resultat kommer!
Nu har vi nyss ätit och jag ska väl.. ja, hitta på något att göra. Inte massor med alternativ men det blir fett.
Imorgon hoppas jag få träffa Jonna, puss på dig så länge <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0