ON THIS THURSDAY AFTERNOON

ELLER NIGHT..
Sitter och räknar timmarna tills jag kommer till dig, tills jag får krama dig och tills jag får säga till dig att jag är här nu och känna att jag gör någon nytta. Kan inte ta bort något, men göra systerlig nytta.

När ens bästa vänner har det svårt, eller ens pojkvän har det jobbigt, eller när ens föräldrar är ledsna. Då känner jag mig helt lönlös. Helt förlorad och helt fruktansvärd. Jag vill ta bort din smärta, och det ni går igenom, det kan jag inte. Men jag vet att den sekunden jag får vara nära dig, kommer jag blunda och låtsas som att allt kommer bli bra.


Jag älskar dig Fia. Och jag är snart hos dig.







Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskade älskade Sanna! Att bara få krama dig kommer att betyda allt! Puss längtar längtar längtar

2011-08-19 @ 09:49:00
URL: http://sofiarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0