LAST FRIDAY NIGHT

En vecka sen jag och min syster hade den jobbigaste kvällen i våra liv, och jag känner precis som hon mig helt tom.
Hur vi ska hjälpa vår syster genom livet utan den hon håller närmst kommer bli svårt många gånger, och vissa gånger kännas som att det är omöjligt att sätta sig in i hur hon kan känna sig, men man vet en sak. Det är nu hon behöver alla sina vänner bredvid sig, och det ska hon få ha tycker jag. En tanke, eftersom det är 60 mil till dig. Om en dryg vecka tar vi oss igenom nästa fruktansvärda steg, och då är jag bredvid dig. Jag älskar dig Fia

Det går inte en dag nu utan att jag tänker på hur bra jag har det. Hur glad man ska vara för de människor man har runt sig, familjen, vännerna och pojkvän. Det är för sällan man kniper sig i armen och påminner sig själv..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0