E v e r y d a y c o u n t s

Till min Fia, och till Christina Underlund. Till David, till alla runt omkring er och i ert liv- ni är de starkaste själarna jag träffat.
Jag träffade Fia när hon och jag jobbade på Nova båda två. Hon på Bianco och jag på ICHI, vi sågs varje dag men inte förän vi upptäckte att vi hade gemensamma vänner började vi ta kontakt med varandtra. Strax efter att vi först hade träffats och umgåtts ett väldigt litet tag, hände något som gjorde att vårt band stärktes än mer. Fias olycka gjorde nog oss alla starkare och alla som känner henne vet vilken resa hon gjorde och gör.. Nu är det ännu en svår resa som gör livet svårt för denna underbara familj, och jag önskar alla kunde ta en liten bit av sorg ifrån dom
En dag i taget, eller hur syster
Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskade älskade Sanna! Du är den absolut underabaraste vän man kan tänka sig! Tänk som det blev... Allt vi har gått igenom har gjort oss så starka tillsammans! Mamma sänder all sin kärlek till dig! Tack för hjälpen! Jag har blivit med blogg ;)! Älskar dig syster

2011-08-10 @ 01:27:17
URL: http://sofiarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0